• A-
Marca do Programa USP 60+ Marca da Pró-Reitoria de Cultura e Extensão Universitária
disciplina regular 2 semestre
Disciplina Regular

EAC0522 – International Management – Business in Brazil

Aulas serão ministradas em inglês.

Interessados devem enviar curriculum para
Prof Dr Edson Luiz Riccio
elriccio@usp.br

Participe! Veja as informações abaixo

Objetivos The course is entirely offered, taught and conducted in in English. This course aims to develop the understanding of the Brazilian Business scenario, its culture, political structure, agents and business regulation through a comparative and cross cultural approach. Why study International Management and Business in Brazil? Living and working in a globalized society requires that every student be aware of the main issues taking place in the international business scenario and the world economy today. As part of the BRICS countries (Brazil, Russia, India, China and South Africa), Brazil is an important player in the Latin America and in the world´s economy and politics. Discussing, searching and studying Brazil brings to the student a useful perception of the world’s diversity in global business management.
Pré-requisitos Fluência escrita e falada na lingua inglesa. Desejável experiência em negócios ou em gestão.
Docente Professor Prof Dr Edson Luiz Riccio
Período De 03 08 2021 até 14 12 2021
Observações The course is developed in english. Al exercises and students live participation are developed in english. Interessados devem enviar curriculum para Prof Dr Edson Luiz Riccio elriccio@usp.br

Turma 1

Dias e Horários ter das 15:20 às 17:00
Vagas 6

Unidade FEA
Local FEA USP
Endereço - 1 - SP

Informações e Inscrições

Local FEA USP
Av Prof Luciano Gualberto 908 - 1 - SP
E-mail elriccio@usp.br
Período de inscrições De 07/07/2021 às 09:00
Até 31/07/2021 às 17:00

Não há Comentários :(

Deixe o seu comentário!
Atenção! Não escreva dúvidas ou perguntas. CLIQUE no canal específico -->Fale Conosco.